25 листопада 2016 року у приміщенні МНВК відбувся ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики. Вітаємо Вербу Андрія, вчитель Терещенко Н.Д., Пологівська СРШ І –ІІІ ст. № 2. з зайнятим ІІІ місцем З завданнями, розв'язками та результатами ІІ (районного) етапу Всеукраїнських олімпіад школярів з фізики можна ознайомитись на сторінці сайту «Робота із здібними».
Вчителям фізики
Запрошуємо на засідання районного методичного обєднання вчителів фізики, яке відбудеться 01 грудня 2016 року у Пологівській СРШ І-ІІІ ст. № 2. Початок роботи о 10.00 год.
ІІ засідання
листопад, 2016 р.
Тема: «Формування творчих здібностей учнів за допомогою впровадження ІКТ на уроках фізики та астрономії»
Форма проведення: семінар-практикум
1. Використання на уроках фізики інтерактивної дошки та сучасної цифрової лабораторії «Ейнштейн» під час проведення фронтального експерименту
Сиваш Ю.О., керівник РМО вчителів фізики
2. Використання програм з розв’язання задач на уроках фізики та астрономії
Котко Л.Ю., Пологівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 4
3. Впровадження тестового контролю навчальних досягнень на уроках фізики
Дадіані І.В., Пологівська гімназія «Основа»
4. Використання на уроках фізики та астрономії ігрових програм
Фомінська Н.В., Григорівська ЗОШ І-ІІІ ст.
5. Застосування веб-камери на уроках фізики
Чепель Ю.В., вчитель Вербівської ЗОШ І-ІІІ ст.
Методист РМ
... Читать дальше »
Вітаємо учня 11 класу Вербу Андрія та його наукового керівника Сиваш Юлію Олексіївну з зайнятим третім місцем у конкурсі молодіжних інноваційних проектів «Майбутнє України», який 15–17 листопада у м. Києві вже всьоме провів Національний центр «Мала академія наук України». На конкурсі Андрій презентував свою дослідницьку роботу «Сонячний аеровихровий генератор» на секції «Екологія та ресурсозбереження». Оцінювали школярські проекти науково-педагогічні працівники галузевих інститутів НАН України і співробітники АТ «Укрексімбанк». Серед критеріїв оцінювання – актуальність, практичне значення, самостійність у виконанні роботи і творчий підхід, повнота в розкритті теми, презентаційні навички учасника, відповідність стендової доповіді вимогам і наявність демонстраційної моделі чи макета. Загалом на виставці-конкурсі було представлено 89 проектів. І важливим є не тільки сам елемент змагальності, а й те, що учні мають змогу почути думку професійного журі, яка їм надзвичайно потрібна на початка
... Читать дальше »